1- عنوان اصلی محتوا: تعمیر ماشین لباسشویی مشهد
2- کلمه کلیدی اصلی تعمیر ماشین لباسشویی مشهد
3- کلمه کلیدی مرتبط تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد | تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در مشهد | تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد | تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد | تعمیر ماشین لباسشویی دوو در مشهد
4- خلاصه محتوا (20 تا 30 کلمه) تعمیر ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروزی دانست، چراکه تمام مدل‌های لباسشویی از تولیدات خارجی گرفته تا تولیدات داخلی همگی دیر یا زود به یک تعمیرکار نیازمند می‌شوند

تعمیر لباسشویی مشهد

تعمیر لباسشویی مشهد: تعمیر ماشین لباسشویی را می‌توان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروزی دانست، چراکه تمام مدل‌های لباسشویی از تولیدات خارجی گرفته تا تولیدات داخلی همگی دیر یا زود به یک تعمیرکار نیازمند می‌شوند بیشتر خرابی های ماشین لباسشویی در منازل بصورت غیر منتظره می باشد.
از آن جا که فرایند عیب یابی ماشین لباسشویی بسیار اهمیت دارد ،به همین سبب میبایست تعمیر ماشین لباسشویی توسط یک متخصص خبره صورت بگیرد.
یافتن و دلیل و منشا مشکل و تعمیر لباسشویی نیازمند تست و بررسی است که انجام آن‌ها بسته به تجربه و مهارت متخصص متفاوت می‌باشد.
نچرخیدن دیگ درون ماشین لباسشویی ،روشن نشدن لباسشویی ،ایجاد صداهای عجیب موقع شستن،نشان ندادن درست زمان سنج لباسشویی ،پوسیدن لاستیک های حفاظتی،بیرون ریختن کف ماشین لباسشویی و کار نکردن خشک کن لباسشویی از جمله مشکلات رایجی است که با آن مواجه میشوید.

 

فرم درخواست فوری تعمیرکار

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

 

تعمیر لباسشویی در مشهد

ماشین‌های لباسشویی از جمله کاربردی‌ترین و مهم‌ترین ایزارهایی است که در روزمره با آن سروکار داریم. وجود ایراداتی مانند روشن نشدن و یا شروع نشدن برنامه شستشو، نچرخیدن دیگ، قفل درب لباسشویی، تخلیه نکردن، سرریز کردن، نشتی آب و… باعث یشود بخشی از روند روزمره ما مختل شود و شستشو لباس‌های کثیف با مشکل مواجه شود. در این موارد لازم‌است تعمیرات ماشین‌ لباسشویی توسط متخصصان و تکنسین‌ها انجام شود.
با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در بین لوازم خانگی و ساختار تولیدی نسبتا پیچیده آن، تصمیم گرفتیم نکات مهم در فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی را به شما ارائه دهیم.
تعمیر ماشین لباسشویی شامل اقداماتی همچون ترمیم قطعات آسیب دیده، تعویض قطعات معیوب، رفع ارورها و تعمیر و تعویض قطعاتی مانند برد الکترونیک ، پمپ تخلیه ،شناور و سوئیچ شناور،قفل و سوئیچ قفل ،تایمر ،سوئیچ فشار، مپرها، تسمه ها، لاستیک دور درب ، محفظه جاپودری و مواردی از این دست می شود.
برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند. به طور مثال مهم ترین علت روشن نشدن ماشین لباسشویی این است که سیستم برق کشی یا برد و موتور دستگاه با مشکل مواجه شده است.
همچنین علت خالی نشدن آب ماشین احتمالا پمپ تخلیه دستگاه خراب شده است.
در صورت نچرخیدن دیگ لباسشویی در بیشتر مواقع تسمه ، کاسه نمد بلبرینگ ، دینام و یا دیگ با مشکل مواجه شده و دلیل باز و بسته نشدن دستگاه ماشین لباسشویی ،قفل و میکروسوییچ دستگاه میباشد.
اگر ماشین لباسشویی درست آبگیری نمیکند ، باید سیم کشی سر سیم ها بررسی شود، ممکن است آب شهری قطع شده باشد و یا شیر برقی خراب شده بشد.
اگر در هنگام خشک کردن لباس ها دستگاه لرزش دارد و صدای ناهنجار از این لرزش می باشد پس احتمالا کمک فنرهای لباسشویی دچار ایراد شده است و نیاز به تعویض دارد.
اگر ماشین لباسشویی آبریزش دارد و زیر دستگاه خیس میشود ،این آبریزش محدوده وسیعی شامل میشود از جمله شیلنگ ورودی یا خروجی، خرطومی جاپودری به دیگ، خرطومی دیگ فیلتر و خرطومی دیگ به تخلیه و دیگ لباسشویی دچار اسیب شده است.
زمانی که کار دستگاه به پایان نرسیده باشد و شما اقدام به باز کردن در نمایید به علت فعال بودن سنسور امنیتی درب دستگیره دچار آسیب می شود. در این حالت شما بایستی ابتدا درب لباسشویی را باز نموده و سپس دستگیره را باز کرده و عوض کنید.
اگر آب ماشین لباسشویی خالی نمیشود ،در مواردی احتمال دارد که به دلیل گرفتگی فیلترهای داخلی آب داخل لباسشویی مانده باشد که در این صورت می بایست فیلتر تخلیه نظافت و سرویس شود.
تعمیر ماشین لباسشویی در هنگام خرابی یا فرسودگی قطعات امری حساس و ضروری است.
تعمیر به موقع ماشین لباسشویی منجر به کاهش هزینه مصرف انرژی، بالا رفتن عمر استفاده از دستگاه، عملکرد مطلوب آن در هنگام فرآیند شستشو و در نهایت جلوگیری از ایجاد اختلال در وظیفه دیگر قطعات می‌شود.
لرزش زیاد ماشین لباسشویی و سروصدای زیاد آن احتمالاً به دلیل عدم استفاده درست و یا نقص فنی دستگاه می‌باشد. البته با وجود تفاوت برند در ماشین‌های لباسشویی، علت اصلی لرزش ماشین لباسشویی معمولاً مشابه می باشد.
همچنین پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی می تواند چرخه شستشو را در دستگاه دچار مشکل کند و علت لرزش ماشین لباسشویی باشد. خیلی از اوقات لرزش لباسشویی وجود بار نامتعادل درون آن نیز است.
همه ماشین لباسشویی های اتوماتیک برای کاهش لرزش در هنگام شستشو ، دارای کمک فنر هستند.
معمولا بعد از گذشت مدت زمان طولانی این کمک فنر ها ضعیف شده و خراب میشوند، به همین منظور هر چند وقت یک بار این قطعه دستگاه را باید تعویض کنید.


متخصصین نوین تکنیک با عیب یابی و تعمیر قطعات لباسشویی مثل تایمر، برد کنترلی، موتور، پمپ، قفل درب و … مشکل آن را در سریعترین زمان ممکن برطرف مینمایند .
همچنین میتوانند انواع لباسشویی بخصوص تعمیر لباسشویی سامسونگ ، الجی ، اسنوا و دوو مشهد را انجام دهند.
با توجه به وزن بالای ماشین لباسشویی، بهتر است تعمیرات آن در منزل انجام شود. به این ترتیب، دستگاه جابجا نشده و در حین انتقال به مرکز تعمیرات، آسیب نمی بیند.
به همین منظور شرکت نوین تکنینک به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرساید دوو، اسنوا، سامسونگ و الجی در مشهد، برای آسایش و رفاه مشتریان با ارائه خدمات حضوری در محل و منزل، تعمیراختصاصی لوازم خانگی را انجام می‌دهد.
اعزام متخصص به محل با مزیت های زیادی همراه است که شامل صرفه جویی در هزینه ، صرفه جویی در زمان، جلوگیری از اسیب و صدمات احتمالی،نظارت کافی و کامل بر نحوه عملکرد تعمیر کار ماشین لباسشویی میشود.
از جمله خدماتی که تیم متخصصین نوین تکنیک به کابران میدهند ،بررسی و سرویس دستگاه میباشد .که شامل بررسی اجزا و تمیز کردن بخش های مختلف است.
اگر شما مدت طولانی است که ماشین لباسشویی خود را سرویس نکرده اید کافیست با نمایندگی مربوطه در شرکت نوین تکنیک تماس حاصل نمایید.
کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط تخصیص می دهند.
جهت دریافت خدمات نصب و تعمیرات ماشین لباسشویی، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *